הסרט התיעודי "תפקוד גבוה" משתתף בתחרות בפסטיבל "דוקאביב 2014"

"תפקוד גבוה", סרטה של דנה דימנט, משתתף בתחרות במסגרת פסטיבל "דוקאביב 2014".

מתוך אתר הסרט:

דנה היא אם לילדה אוטיסטית. במהלך חיפושיה אחר פתרונות עבור בתה, היא מגלה את אנשי אס"י: אנשי הספקטרום הישראלים קבוצת אקטיביסטים אוטיסטים, המנסה לחולל מהפך תודעתי ולגרום לציבור להבין כי אוטיזם אינו רק נכות אלא זהות! דנה יוצאת איתם למסע שישנה את כל מה שידעה על אוטיזם ועל עצמה.

poster

בימאית הסרט היא דנה דימנט, חברת הקהילה האוטיסטית בישראל. הפקה: קלאודיה לוין. תסריט: דנה דימנט, יאיר שגיא. עריכה: שרון ברוק. צילום: יאיר שגיא.

דמויות מרכזיות בסרט, בנוסף לבימאית וביתה, הם חברי אס"י חן גרשוני ורונן גיל. לאורך תהליך עשיית הסרט, התלווה אליהם צוות היוצרים לפעילויות הקשורות לקהילה ולתרבות האוטיסטית, וכן לאקטיביזם לשינוי חברתי. בסרט נראים גם חברי אס"י נוספים בצילומים מאירועים שונים: חג האוטיסטים, צפייה במטאורים במדבר, השתתפות בכנסים מקצועיים וכן מפגש עם חבר-הכנסת אילן גילאון.
חלק מן הצילומים נעשה אף בחו"ל, כאשר הצוות התלווה אל חן גרשוני לנסיעה השנתית שלו לכנס אוטסקייפ, כנס של הקהילה האוטיסטית העולמית שמתקיים בבריטניה כל שנה מאז 2005.

הקרנת הבכורה של הסרט תתקיים ביום ראשון 11 במאי בסינמטק תל-אביב. אנו מאחלים לצוות היוצרים הצלחה בתחרות, ומקווים שהסרט יוקרן לפני קהלים מגוונים, יעורר עניין בציבור הרחב ויתרום להתרחבותה ולביסוסה של הקהילה שלנו.


פורסם בתאריך:
על ידי:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *