חג האוטיסטים 2024

בואו לחגוג איתנו את חג האוטיסטים הבינלאומי – החג הכי שמח בשנה!

יום חמישי, 20 ביוני, בגני יהושע (פארק הירקון) בתל אביב.

חג האוטיסטים הבינלאומי הוא יום בו אנחנו, אנשי המגוון האוטיסטי, חוגגים את קיומנו. ביחד או לחוד, בשקט או ברעש. זהו חגה של הקהילה האוטיסטית וחלק מהתרבות האוטיסטית. אנשי המגוון האוטיסטי בכל הגילים, בני משפחה, חברים ואוהדים מוזמנים לבוא לחגוג איתנו!

כמו בכל שנה, אירועי החג יתקיימו ברחבי העולם בחודש יוני. בישראל, יתקיים בחג אירוע פתוח בגני יהושע (פארק הירקון), מחמש אחר הצהריים ועד הערב, עד אחרון החוגגים. באירוע נוכל לפגוש אנשים נוספים מהמגוון האוטיסטי, להיות ביחד, להרגיש ולהתנהג בחופשיות, ולתקשר אלה עם אלה במידות ובדרכים הנוחות והמתאימות לכל אחד ואחת מאתנו.

באירוע לא יוגש אוכל באופן מאורגן, וכנראה גם לא תהיה תוכנית פעילויות מאורגנת. אתם, משתתפי האירוע, תהיו אחראים על עצמכם ועל בני ביתכם. הכניסה חופשית לכולם. אם יתעוררו בעיות או שאלות, תוכלו לפנות לסדרנים מטעם "עוצמת הרצף" אשר יימצאו במקום. הסדרנים יוכלו להכווין אתכם אל אזור האירוע ובתוכו, ולתת לכם מידע שימושי. הסדרנים יהיו זמינים גם בווטסאפ ובטלפון, במספר הבא: 0559884772.

כולנו מוזמנים להביא לאירוע כלי נגינה, יצירות אמנות, משחקים, אוכל, שתייה, מחצלות, שמיכות, וכל דבר נוסף שיתרום להצלחת האירוע!

בבקשה לא להביא לאירוע כלי אוכל ושתייה חד פעמיים (למען איכות הסביבה). כאשר תעזבו את שטח האירוע, ודאו בבקשה שלא נותר בו שום דבר שהבאתם, כולל כלי אוכל, עטיפות או שקיות של אוכל ובקבוקי שתייה.

אם תרצו להעביר פעילות באירוע, אנא ידעו אותנו. נשמח לכל פעילות שתתרום להצלחת האירוע.

כל מי שמקבל אוטיסטים כחלק טבעי מהמגוון האנושי, ורוצה לחגוג ולאפשר לאחרים לחגוג, מוזמן לבוא ולחגוג איתנו!

האירוע יתקיים על המדשאה סביב "העץ של בוריס", ממערב לאגם. המדשאה נמצאת מאחורי "בנדיקט פיקניק פארק" – המבנה שנראה כמו איגלו.
"העץ של בוריס" ו-"בנדיקט פיקניק" מופיעים במפה של גוגל.

מומלץ להגיע ברכבת או באוטובוס ולהיכנס לגני יהושע דרך הכניסה הראשית. משם ממשיכים ישר כל הדרך עד המדשאה.

לבאים ברכב, שימו לב שהכניסה המערבית למגרש החנייה חסומה. הכניסה המזרחית פתוחה.
אפשר לחנות גם במגרש החנייה שבדרום הפארק, ברחוב רוקח ברמת גן, ולחצות את הירקון ברגל במעבר "שבע טחנות", המופיע במפה של גוגל.


פורסם בתאריך:
על ידי:
בקטגוריות:
עם תגיות:

תגובה אחת על “חג האוטיסטים 2024”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *